כרטיס ביקור דיגטלי

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס דיגיטלי זה מוצר חדש ופורץ דרך שנועד להחליף את הכרטיסי ביקור הרגילים שאנו מכירים, בעידן שבו הכל עובר לאונליין והמסכים הולכים ותופסים חלק משמעותי מחיינו בזמן שהדפוס הולך ונעלם גם כרטיסי הביקור המציאו את עצמם מחדש, אם בעבר הייתם צריכים להדפיס כרטיסים, לקחת אותם איתכם, ולמסור אותם ללקוח רק בפגישה פרונטלית, היום אתם יכולים לשלוח ללקוחות שלכם בקליק כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, בכרטיס הלקוח יכול למצוא את כל הפרטים הרלוונטים עליכם ועל העסק שלכם ובלחיצת כפתור להתקשר אליכם, לשלוח הודעת וואצפ, להיכנס לעמודים שלכם ברשתות החברתיות ואפילו לקבל הוראות הגעה בוויז עד אליכם, והכל בלחיצת כפתור אחד! בנוסף תוכלו להוסיף בכרטיס שלכם תמונות, וידאו, טקסט אודות העסק שלכם וטופס ליצירת קשר ואיסוף לידים. הכרטיס יכול לשמש אותכם כמיני אתר תדמית או עמוד נחיתה ותוכלו להוסיף את הקישור לכרטיס גם בעמוד הפייסבוק ודף האינסטגרם שלכם. מי שמחפש את השם של העסק שלכם בגוגל יוכל למצוא את הכרטיס שלכם בתוצאות החיפוש.

שאלות נפוצות

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול גם לשמש גם כאתר או דף נחיתה, ההבדל הוא שלרוב אתר נבנה לצורך מסוים (תדמית, קטלוג, מכירה וכדו׳) והמטרה של הכרטיס ביקור דיגיטלי היא להנגיש ללקוח את פרטי ההתקשרות של העסק.

הכרטיסים הדיגיטלים מתאימים לכל בעלי העסקים, שרוצים לבדל את עצמם מהמתחרים ולמתג את עצמם ברמה הגבוהה ביותר. בין אם אתם בעלי עסק קטן או שיש לכם חברה גדולה, כרטיס ביקור דיגיטלי זה מוצר שישפר את התדמית והנראות שלכם. 

מחירי הכרטיסים הדיגיטלים נעים בממוצע של 250 – 500 ש״ח לשנה ,יש גם חברות שמעניקות אופציה לעיצוב כרטיס מתוך תבנית בחינם ולאחר מכן לשלם רק על אחסון הכרטיס.

כן. הכרטיס ביקור דיגיטלי בדומה לכל אתר נסרק גם הוא בגוגל וכשיחפשו את שם העסק שלכם גם הכרטיס יופיע ברשימת החיפוש

Bounce - כרטיס ביקור דיגיטלי מבית ShimonDesign

בשונה מהרבה כרטיסים דיגיטלים בהם הלקוחות בוחרים תבנית עיצוב ומזינים את הפרטים לבד אצל באונס כל לקוח מקבל כרטיס בעיצוב והתאמה אישית, שירות מקצועי ומהיר וכמובן במחירים הכי משתלמים שיש. הכרטיס מעוצב על ידי מעצב גרפי מקצועי ומיומן עם התמחות בעיצוב ממשקים ואתרים. ברכישת כרטיס תקבלו אחסון לשנה מתנה. תוכלו לבחור מגוון פונקציות שיופיעו בכרטיס כגון טופס לאיסוף לידים, קרוסלת תמונות, כפתורים בהתאמה אישית, סרטונים, טקסטים ועוד…

bounce - כרטיס ביקור דיגיטלי

שיקפיץ לך את העסק!

לעוד פרטים ולהזמנת כרטיס

אם הגעתם לפה אתם כנראה צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם, אנחנו נשמח לעזור לכם ליצור כרטיס חכם ומעוצב שיקפיץ את העסק שלכם כמה צעדים קדימה! אתם מוזמנים ללחוץ על הכפתור ולעבור לאתר שיצרנו במיוחד עבור Bounce המותג החדש שלנו לכרטיסי ביקור דיגיטלים, באתר. תוכלו  לקבל פרטים נוספים, לראות דוגמאות נוספות של כרטיסי ביקור דיגיטלים ולבצע הזמנה של הכרטיס המתאים במיוחד עבורכם ועבור העסק שלכם

פתיחת צ׳אט
אפשר לעזור?
שלום 👋
איך אני יכול לעזור?