איך לבחור מעצב אתרים

בחירת מעצב אתרים מקצועי

אז החלטתם להקים אתר חדש, עשיתם קצת בירורים והבנתם שאתם צריכים מעצב אתרים מקצועי שיעצב לכם את האתר המושלם. 

במאמר הבא תקבלו מספר טיפים איך לבחור מעצב אתרים שמתאים בדיוק עבורכם.

תוכן עניינים

1.חקר שוק

לפני שאתם מתחילים לחפש מעצב אתרים חשוב שקודם תעשו את המחקר שלכם. תעברו על אתרים של עסקים אחרים מהענף שלכם, תקראו ביקורות ודברו עם מכרים ששכרו מעצבי אתרים בעבר, זה יעזור לכם לקבל יותר ידע על סוגי המעצבים ותהליך העבודה שלהם.

2.תקציב

אחרי שעשיתם חקר שוק הגיע הזמן להגדיר את התקציב שלכם, יש היום מעצבי אתרים כמעט בכל תקציב שתגדירו, כמובן שהתוצאה תיהיה בהתאם, הגדרת התקציב תעזור לכם בצמצום החיפוש שלכם וכך גם תוכלו ללמוד איזה סוג של מעצב תוכלו להרשות לעצמכם. 

3.תיק עבודות

לכל מעצב אתרים צריך להיות אתר עם תיק עבודות מסודר בו הוא מציג לראווה את האתרים שהוא עיצב, תעברו על תיקי עבודות של מעצבי אתרים פוטנציאלים ותראו אם אתם מתחברים לסגנון העיצוב שלהם, כמה ניסיון יש להם, האם יש להם ניסיון בפרוייקטים מהסוג שלשמו אתם מחפשים מעצב וכמובן אם יש להם מגוון רחב של פרוייקטים. 

4.ביקורות

ברגע שיש לכם כמה מעצבי אתרים פוטנציאלים בראש הגיע הזמן להבין למי יש את השירות הטוב ביותר, חפשו את שם המעצב בגוגל ותבדקו אם יש לו דף עסקי עם ביקורות שלקוחות כתבו עליו, תעברו על הביקורות ובידקו אם הן אותנטיות ותקראו על חווית השירות של לקוחותיו הקודמים של המעצב אתרים, בנוסף אתרם יכולים לחפש המלצות בדף הפייסבוק של המעצב ובאתרים או אפליקציות ייעודיות כמו איזי

5.תקשורת וכימיה

אין דבר יותר מספק מאשר לשכור את שירותיו של נותן שירות שמבין אותך, תקבעו שיחה או פגישה עם המעצב ותראו אם התקשורת איתו זורמת וקלילה, אם הוא מבין אותכם ואת החזון שלכם ונותן לכם ערך מוסף ושירותיות או שהוא רק מנסה למכור לכם. תזכרו שאחרי שהפרויקט ייצא לדרך אתם תצטרכו להתנהל מול המעצב אתרים שכרגע אתם בודקים אז חשוב שיהיה לכם כימיה ותקשורת טובה איתו כדי שתוכלו להגיע יחד לתוצאה הרצויה. 

6.לסיכום

בחירת מעצב אתרים יכול להיות תהליך מאוד מייגע מצד אחד אך אם עושים אותו נכון הוא יכול להיות תהליך מרתק ומעניין שבסופו תקבלו את העיצוב לאתר החלומות שלכם, חשוב שתזכרו שהאתר זה הפנים של העסק שלכם בדיגיטל ולכן חשוב לא להקל ראש בנושא כזה חשוב ולמצוא את המעצב אתרים המושלם עבורכם ועבור העסק, אם תיישמו את 5 הטיפים אתם תוכלו למצוא את המעצב הנכון שיעצב לכם את האתר המושלם. בהצלחה!

אם הגעתם עד לפה ויש לכם עדיין התלבטויות ושאלות, אני מזמין אותכם לשיחת ייעוץ ללא עלות או התחייבות. 
אתם תצאו מהשיחה הזו עם תשובות לכל השאלות שלכם וגם תלמדו דבר או שניים חדשים:)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדיין מתלבטים מה נכון בשביל העסק שלכם?

אני מזמין אותכם לשיחת ייעוץ ללא עלות 

פתיחת צ׳אט
אפשר לעזור?
שלום 👋
איך אני יכול לעזור?