5 טיפים לבחירת מעצב גרפי מקצועי

איך לבחור מעצב גרפי מקצועי

בחירת מעצב גרפי או מעצבת גרפית זה אחד השלבים החשובים בהקמת העסק שלכם, אתם בטוח רוצים שהמיתוג והנראות שלכם יהיו ברמה הגבוהה ביותר ויזניק את התדמית שלכם בעיניי הלקוחות שלכם, אבל כשמתחילים לחפש מעצב גרפי אתם יכולים לקבל מבול של פניות והמלצות על מגוון רחב של מעצבים ואז מגיע השלב שבו אתם מתלבטים איך אנחנו בוחרים את המעצב גרפי המקצועי ביותר עבור העסק שלי. 

במאמר הבא תמצאו 5 טיפים חשובים איך לדעת מי המעצב הכי מקצועי ומדוייק עבורכם ועבור העסק שלכם. 

תוכן עניינים

1.תיק עבודות

תיק עבודות צריך להיות השלב הראשון בבחירת המעצב, תעברו על התיק עבודות של המעצב ותראו אם אתם מתחברים לסגנון העיצוב שלו והאם יש לו ניסיון במגוון רחב של פרוייקטים או בפרוייקטים דומים למה שאתם מחפשים. 

2.ניסיון

אין חכם כבעל נסיון, בידקו שלמעצב יש ניסיון רב בעבודה מול סוגי לקוחות מגוון או בפרויקטים דומים לשלכם, תעברו על הרשתות חברתיות ותוכלו לראות כמה זמן המעצב פעיל ברשתות החברתיות וככה תוכלו לקבל מידע על הניסיון והמקצועיות של המעצב. 

3.המלצות

תחפשו את השם של המעצב או המעצבת בגוגל ותראו אם יש להם עמוד עסקי בגוגל עם המלצות, תעברו על ההמלצות ותראו אם הן נראות לכם אותנטיות, תקראו על החוויה של לקוחות אחרים עם המעצב וככה תוכלו לקבל תמונה יותר ברורה על השירות והמקצועיות של המעצב, אתם גם יכולים לחפש המלצות בדף פייסבוק או באתרים כמו איזי. 

4.חיבור

תקבעו שיחה או פגישה עם המעצב או המעצבת ותראו איך החיבור שלכם איתם, תשאלו שאלות ותראו אם אתם מרגישים בנוח במהלך השיחה ואם יש לכם חיבור טוב ושיחה זורמת, שימו לב אם המעצב רק מנסה למכור לכם או שאתם מרגישים שהוא נותן לכם ערך מוסף ורוצה לעזור לכם. 

5.תקציב

אחרון חביב ובתכלס הפרמטר הראשון שתצטרכו לסנן בעזרתו זה התקציב שלכם, תמיד תוכלו למצוא מעצב שיעצב לוגו ב200₪ ומצד שני מעצב שידרוש 50000₪ על מיתוג, התוצאה כמובן תיהיה בהתאם, תחשבו טוב לפני הגדרת תקציב המיתוג שלכם, תזכרו שזה הפנים של העסק שלכם והתדמית שלכם בעיניי הלקוחות שלכם, לאחר הגדרת התקציב תוכלו לסנן הצעות ממעצבים לפי התקציב שהגדרתם. 

6.לסיכום

כשניגשים לפרוייקט של מיתוג חשוב לזכור שמדובר בתהליך שישפיע על כל החזית של העסק שלכם ואם הוא נעשה בצורה נכונה בד״כ גם מיתוג טוב ילווה אותכם לשנים רבות, אל תמהרו לסגור עם המעצב הראשון שמצאתם, תיישמו את כל חמשת השלבים ביסודיות, תלכו עם תחושת הבטן שלכם ובסוף תגיעו לתוצאה המושלמת עבורכם ועבור העסק שלכם. 

אם הגעתם עד לפה ויש לכם עדיין התלבטויות ושאלות, אני מזמין אותכם לשיחת ייעוץ ללא עלות או התחייבות. 
אתם תצאו מהשיחה הזו עם תשובות לכל השאלות שלכם וגם תלמדו דבר או שניים חדשים:)

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדיין מתלבטים מה נכון בשביל העסק שלכם?

אני מזמין אותכם לשיחת ייעוץ ללא עלות 

פתיחת צ׳אט
אפשר לעזור?
שלום 👋
איך אני יכול לעזור?